Marci blog,s

Üdv mindenkinek a blogon!A nevem Marci 10.És egyszer kommentátor/újságíró szeretnék lenni.Csak úgy mint a példaképem T,héo.Nem utánozni akarom hanem példaképként nézek fel rá.Remélem tetszeni fog a blog. Az e-mail cím : marci2001@citromail.hu

Indavideo

Utolsó kommentek

Archívum

Írásos rovat: 1.rész

marci 10 2010.08.22. 11:38

Hát a prince of persia 2 valami csodálatos Ps2-őn.Szerintem nagyon jól jár aki megveszi.Nekem bejön.Én se rég vettem.Majdnem azt mondhatnám tökéletes a grafika.Az irányítani is elég könnyű.Elég jó a látvány.Ha pontozni kéne /Prince of persia 2/-őt akkor megérdemelné a tizest.De nem pontozok egyelőre semmit.A játékról annyit elég durva nem véret lenül 16 éven felülieknek való.A játékban nehéz az összes elenfelet legyözni.Szerintem a fejlesztők és a grafikusok kitettek magukért.Nekem nagyon tetszik a játék mindenkinek ajánlom.A játék megjelent:Pc,Psp,Ps2,Ps3,Xbox 360.Aki játszott a játékkal az nem tud leszokni róla.Egyszer a barátom játszot vele kb honapokig.A /Prince of Persia 2/-ben egyre nehezzebb tovább jutni.Az elején még könnyő, de a vége felé egyre nehezzebb lesz.Akkor pontozzunk.Elösször szóban.A grafika megérdemel egy jó erős tizest.A grafika az amit én nagyra értékelek a /Price of Persia 2/-ban.Nem tökéletes a grafika de nem is rossz.A látványra kilenc és felet tudok adni.Nagyából ennyit tudok a látványról mondani.Az irányítás egy gyenge nyolcast ér.Az irányínytásra nagyon nehé rájönni.Annyit segít, hogy mentet közben mutatja mit kell tenni.A zene nyolc és felet meg ér.Jók a zenék.A hangok kilenc és felet ér a hangok élthűek.

Grafika:10

Látvány:9,5

Irányítás:8

Zene:8,5

Hang:9,5

Nekem nagyon bejön a játék.Ha nektek is irjátok meg kommetben.Remélem tetszet.Találkozunk a jövö héten.Sziasztok.                                                                                       

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marciblogs.blog.hu/api/trackback/id/tr92238646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.08.22. 14:45:34

ugye nem gondolod komolyan, hogy ez egy teljes írásos bemutató... ajánlanám Szlavi (power-on.blog.hu) cikkjeit, mert azok a rendes írásos bemutatók... rövid terjedelem, zéró információ....ez gyengus...

marci 10 2010.08.22. 20:56:13

Szerkesztettem és még fogok.
süti beállítások módosítása